Wednesday, October 06, 2010

tgklah sejadah kamu!!

UNSUR2 MASONIC (GERAKAN PEMUJAAN DAJAL) PADA SEJADAH !

Setiap hari sembahyang.kita masih tak perasan pada perkara kecil.sebab kecil akan meninggalkan kesan yang amat besar.inilah rancangan jahat yahudi.

Sejadah. Ye sejadah yang kita gunakan setiap hari untuk mengalas tempat kita bersembahyang. Di sini saya hanya mahu berkongsi gambar sejadah yang mempunyai unsur-unsur Masonic yang telah dikongsikan oleh seorang sahabat dan informer saya, Muzamil.



Berdasarkan dari gambar Master Carpet Freemason di atas, kita boleh ambil ciri-cirinya iaitu:

1. Lantai petak (Checkered Floor)
2. Bintang dan Bulan
3. 2 tiang yang juga dikenali sebagai Joachim dan Boaz



Perhatikan sejadah di atas, ia juga mempunyai 3 ciri yang saya nyatakan iaitu bintang dan bulan, lantai berpetak (checkered floor) dan 2 tiang.
GAOTU (Great Architect Of The Universe), All Seeing Eye dan tiang Joachim Boaz



Jika kita perhatikan sejadah di atas secara betul-betul dan teliti kita akan perasan 2 tiang iaitu tiang Joachim dan Boaz, All Seeing Eye dan GAOTU yang tergantung di antara 2 tiang. All Seeing eye anda boleh jumpa di tengah antara 2 tiang. Cuba anda bandingkan sejadah di atas dengan gambar di lodge Freemason di bawah.



Perhatikan GAOTU yang tergantung di logde Freemason di atas. Ada persamaan dengan gambar yang tergantung di sejadah di atas. Dan jika anda zoom kan gambar di logde Freemason tersebut, anda akan jumpa lambang bulan dan bintang di sisi jangka lukis. Ini membuktikan bahawa Masons menggunakan lambang ini sebagai salah satu lambang mereka dan lambang ini bukanlah lambang agama Islam yang suci ini.
Di sini saya tolong zoom kan gambar-gambar tersebut. Perhatikan lambang Bulan dan Bintang yang jelas kelihatan di sisi jangka lukis dan bandingkan GAOTU yang tergantung di sejadah dan di lodge.



inilah perancangan jahat Yahudi dan Nasrani yang ramai antara kita tidak perasan dan sedar. Walaupun dengan perkara sekecil ini, mereka tetap menjalankan rancangan jahat mereka. Diharap kita semua lebih berhati-hati dan peka selepas ini dalam kehidupan seharian.

Banyak di antara Ahli kitab (Yahudi dan Nasrani) suka kalaulah kiranya mereka dapat mengembalikan kamu menjadi kafir setelah kamu beriman, kerana dengki yang timbul dari diri mereka sendiri, sesudah nyata kepada mereka kebenaran (Islam).


Al-Baqarah 109

Artikel kredit oleh Holywar-efairy ditulis oleh @mesticun

5 comments:

  1. banyak yang saya xtau...skarang nie sya tau.. m0h0n share ye.. unt0k dik0ngsi bersame.. :)

    ReplyDelete
  2. silakan ukhti...utk perkongsian bersama..sy pon ambil dari blog shbat..=))

    seeloknya guna sejadah yg xde gmbar pape..guna yg kaler putih kosong..lg tenang, kusyuk n xmngganggu..selamat ukhti..=))

    ReplyDelete
  3. xsememstinyer sume tu berdasarkan iluminati.
    kristian sendiri tru islam

    ReplyDelete
  4. kristian guna islam tuk sesatkan org islam..
    org islam xsedar hakikat tu..

    ReplyDelete
  5. So skrg ni jgn naik kapal terbang sbb kalau dr pandangan atas berbentuk salib..jgn ajar anak main chess atau dam sbb tu checkered floor..dlm kelas math,or lukisan kejuruteraan or physic etc,jgn pakai jangka lukis sbb tu lambang illuminati..kalau nk solat kt masjid,kena check dulu ada x lmbang bulan n bintang kt atas kubah sbb khuatir tu lambang freemason..mcm tu ke?yg penting niat n keikhlasan kita dlm beribadat..jgn la semua bnd x boleh..then jgn la pakai google search engine,computer yg pakai processor intel pun xleh pakai sbb tu produk diorg..islam ni mudah je sebenarnya..golongan extremist yg buat org takut nk dekat n pelajari Islam

    ReplyDelete

berkata benarlah walaupun pahit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...