Wednesday, October 06, 2010

SIMBOL DAJAL DI MALAYSIA

DAri blog Walking alone

The Illuminati and Freemason Symbols in Malaysia.

Whether you Malaysians are truly realised or not, the Freemasons and Illuminati have been paving their ways into Malaysia more than century ago. But nobody cares about it, without knowing that these god-forsaken-damn-curse secret societies have been planning to wreak havoc and chaos among the beloved muslims, just like what they had done to our beloved Ottoman Empire, the sole protector of the Muslimins before.

Wake up guys, Muslimin and Muslimah.. please fight for our survival in this cruel world!! God will grant you the honorable title of the Mujahedin and perhaps the great syuhada' if you fight and die in His path, preventing these societies from continuing to destroy Islam in Malaysia!!

Symbols and pictures of the Freemasons, Illuminati and their culprits in Malaysia.


Look how both Dr. Mahathir and George Soros shake hands? Awkward, isn't it?












This is a big and arrogant culprit I've ever seen. Somebody please kill him!! He boasted off about himself being a proud Malay and a true Muslim, but does a true Muslim shows the sign of Satan with the hand? The hand sign is the Mano Cornuto, the horned hand sign of the Satan worshippers... besides both freemason and illuminati members as well.










Do the Keadilan party fight for you right... or do they fight for the Freemason and illuminati's interest in Malaysia? Reject the idea? Geez, what a foolish maggot you're, the evidence is clearly in front of you. Look at the icon : a) The all-seeing eye which symbolizes the Illuminati, just like the signs in the Dollar bills above the pyramid, b) the red block on the right and left which symbolizes the gateway to the Solomon Temple in Jerusalem which is planned by the Zionist to be built after they destroy the Al-Aqsa Mosque.






Do the UMNO is on the good side? Aww, don't be happy UMNO supporters, I'm sure you're one the wrong side too.. so please do your Solat Taubah and change your loyalty to the Islamic Caliphate system now. This icon is similar to the Curl of Firey Snake Map in 1920, designated to mark the place where the Zionist should conquer back in order to establish the United Zionist Israel state. It includes the Prophet Muhammad's city, Madinah Al-Munawwarah and the whole Palestine as well.







The Eye in Malaysia? Kind of like the All-seeing Eye in Malaysia... hmmm. A true Muslim won't need an imaginary illusive eye to watch over him. But we Malaysians have the All-seeing eye, big in front of us... what does it marks? Remember the Illuminati symbols... the All-Seeing Eye...














And what about Sunway Piramid? Haha, Piramid is one of the signs of Illuminati since their Kabbalah practice can be traced to the date of the ancient Egyptian and Jewish black magic rituals. And, for Sunway? Sun = Matahari, Way = Laluan. so it will be 'Laluan Matahari' in Malay language, which means the path of Sunlight, or in other words, the enlightenment... is another process of the Freemasons and the Illuminati during the member level-up ceremony.










Okay, that's all for now. If you need a real 'enlightenment', I suggest you read the Al-Quran and discuss with the Muslim scholars. I can guarantee you, God wills it, that will be the best enlightenment for you and it will be your only weapon against the false Messiah Dajjal Al-Masih La'natullah, may God curse him deeply.




Konspirasi Dunia, The Gate & KLCC




KLCC-night

Mungkin ramai yang tidak percaya teori saya sendiri yang mengatakan bahawa menara kebanggaan kita, menara KLCC adalah salah satu simbol Freemason yang dengan sengaja diletakkan di negara kita supaya kita membangga-banggakan keagungan menara tersebut yang menjadi antara bangunan tertinggi di dunia. Tanpa kita sedari, kita juga telah mengagung-agungkan Freemason dan menjadi pengikut mereka.
Freemason adalah salah satu daripada organisasi rahsia Yahudi yang bekerja bersama Dajjal laknatullah dalam melaksanakan misi mereka mengawal dunia (New World Order). Selain daripada Freemason, banyak lagi organisasi-organisasi rahsia yang mempunyai misi yang sama seperti Illuminati (Illuminati menggunakan lambang piramid yang mengandungi MATA SATU/all-seeing eye didalamnya), Skull and Bones, Opus Dei, Priory of Sion, the Bilderberg Group, agensi-agensi Hollywood (CW Chanel, Columbia TriStar, etc..) dan bermacam-macam lagi. Tujuan mereka menubuhkan berbagai organisasi dalam mencapai satu misi yang sama hanyalah semata-mata untuk mengelirukan dan membutakan mata hati umat-umat manusia seluruh dunia dan menanamkan sifat Dajjal yang buta satu matanya (celik mata penglihatan tapi buta mata hati).

MastersCarpet - Copy[4]
Di atas adalah gambar “Master’s Carpet” yang telah saya highlightkan unsur-unsur penting didalamnya yang terdapat pada KLCC dan satu lagi struktur kebanggaan Malaysia yang akan saya beritahu kemudian.
Tak perlulah rasanya saya terangkan unsur masonic yang telah saya highlightkan dengan garisan berwarna kuning. Menara KLCC yang terkenal di serata dunia dengan nama Menara Berkembar Petronas telah menepati ciri ini. Dua tiang ini adalah Jachin dan Boaz yang menjadi lambang kebanggaan Freemason. Bekas-bekas Presiden Amerika yang menjadi ahli tertinggi Freemason seperti George Washington telah meletakkan kedua-dua tiang ini di hadapan kubur masing-masing sebagai tanda kebanggaan mereka.
Mt_Vernon_Washongton_grave
washington graves
Unsur kedua iaitu lantai berpetak (garisan merah) juga boleh didapati berhampiran dengan KLCC. Dalam gambar di atas, lantai berpetak berada di bawah Jachin dan Boaz. Sama juga dengan lantai berpetak yang terdapat di KLCC tetapi telah disorokkan di dalam bangunan. Lantai berpetak ini terdapat di dalam bangunan Suria KLCC bukan di dalam dua menara utama bagi menepati syarat bahawa lantai ini berada di bawah tiang, bukan di dalam.
Suria KLCC
Suria KLCC
Dah terang lagi bersuluh, gambar ini membuktikan lantai berpetak Freemason di Suria KLCC. Nama ‘Suria’ juga diambil daripada objek sembahan agama-agama pagan iaitu matahari.
All Seeing Eye
All Seeing Eye
Persamaan Pertama
2009-09-24 KL - Copy[9]
MastersCarpet - Copy[4]
Persamaan ketiga (garisan hijau) menunjukkan satu mata yang kuat memerhati selari dengan matahari dan bulan. Secara logiknya, matahari dan bulan berada dalam kedudukan selari di angkasa. Jadi, mata yang telah memerhati pergerakan kita selama ini juga tergantung jauh di angkasa.
razaksat
090714-falcon1-razaksat2-02
RazakSat, satelit terbaru milik Malaysia adalah objek yang paling menepati ciri-ciri all-seeing eye. Berada selari dengan matahari dan bulan di angkasa, satelit ini juga memerhati tiap gerak-geri kita melalui kamera CCTV, internet dan bermacam lagi teknologi. satelit ini jugalah yang menghantar segala maklumat yang telah kita tulis di internet (Facebook) kepada agensi-agensi perisikan seperti CIA dan FBI bagi memantau segala kegiatan kita dan menyenangkan kerja-kerja mereka menghapuskan mereka yang menentang. Lihat sajalah apa yang sudah terjadi kepada Michael ‘Mikaeel’ Jackson yang dibunuh dengan penuh konspirasi setelah memeluk Islam. Berkemungkinan juga artis-artis lain seperti Britney Spears yang pernah berminat untuk mendekati Islam diugut bunuh kerana impak yang mereka boleh bawa kepada dunia Islam adalah sangat besar dan dapat merosakkan plan yang telah mereka rancang sejak sekian lama.
Lain-lain persamaan yang terdapat antara Menara KLCC dan Freemason.
klcc2 - Copy[5]
MastersCarpet1 - Copy[4]
Pedang yang menghubungkan kedua-dua tiang Jachin dan Boaz bakal menjadi senjata penting ketika perang akhir zaman nanti walaupun zaman kita dibanjiri dengan teknologi-teknologi terhebat yang pernah kita saksikan. Selain itu, kaki yang mendokong jambatan KLCC juga sangat menyerupai logo Freemason! Kedua-duanye mempunyai bentuk yang lebih runcing di bahagian bawah dan dicantum keduanya dengan satu bulatan di tengah.
*Sekiranya anda masih belum mengetahui bagaimana Peperangan Akhir akan kembali berkuda dan pedang sila baca artikel MO (temubual bersama Lonecryer tentang EMP). Klik Sini!
klcc3 - Copy[5]
jangka[4]
Inilah bukti besar dan jelas yang menunjukkan negara kita masih dibawah jajahan kafir laknatullah. Kita selama ini telah dibutakan dengan tipu daya syaitan. Sesungguhnya dajjal telah berjaya menanamkan sifatnya dalam diri kita. Dia telah berjaya membutakan mata hati kita. Tanpa mata hati, kita akan sesat walaupun mata penglihatan kekal celik.
Sekian, segala yang baik itu datang daripada Allah dan yang buruk itu datang daripada kelemahan diri saya sendiri. wAllahua’lam.




TIANG Obelisk di Putrajaya?



Pernahkan anda mendengar tentang Obelisk? Saya pasti ramai daripada anda pernah terlihat binaan ini. Tetapi apa sebenarnya Obelisk ini? Kenapa ia berada di serata dunia, termasuklah di negara kita, Malaysia sendiri? Tidak percaya? Teruskan membaca artikel ini untuk mengetahui kebenaran yang tersirat.
Obelisk ini sebenarnya berasal dari Tamadun Mesir Purba dibina untuk melambangkan Tuhan Matahari mereka (Ra) dan mereka percaya Ra wujud bersama Obelisk ini. Mereka telah membina lebih kurang 29 buah obelisk untuk Tuhan Ra mereka. Obelisk juga dikenali dengan nama ‘Cleopatra Needle’ dan diasaskan dari ‘Sun Pillar’.
Sun Pillar
Sun Pillar
Tahukah anda kenapa umat Islam wajib melontar batu di Jamratul Ula, Wusta dan Aqabah? Ini adalah kerana tiang tersebut merupakan sebuah “obelisk” hasil dari tiang yang menjadi simbol pemerintahan Firaun pada zaman dahulu.


Dajjal dan tenteranya mengguna dan memanipulasi tenaga piramid (piramid pada hujung obelisk) dengan kaedah sains untuk tujuan yang jahat. Sebab itulah umat Islam wajib membaling batu di Jamratul sebagai tanda protes kepada manipulasi ini dan juga benci dengan iblis serta kejahatannya. Tidak ramai umat Islam yang memahami maksud simbolik kenapa perlunya membaling batu di Jamratul.
Semasa menunaikan Haji, umat Islam akan membaling batu sebanyak 7 kali dengan 7 biji batu dimulai dengan tertib di ketiga-tiga Jamratul bermula dari Jamratul Ula, Wusta dan Aqabah dengan niat:
Bismillah, Allahuakbar Rajman Lisyaitani wahizbih (Dengan nama Allah, Tuhan Yang Maha Besar, aku melontar syaitan dan pengikut-pengikutnya)
Melontar
Melontar
Obelisk pada zaman dahulu kala dibuat dari seketul batu yang diukir (monolith). Perkataan ‘obelisk’ berasal dari ketamadunan Greek. Obelisk yang berasal dari Egypt (semasa zaman Firaun) dan merupakan yang tertinggi sekali terletak di hadapan bangunan Basilica of St. John Lateran, Rome, Italy. Semasa zaman kegemilangan Constantinople, maharajanya iaitu Theodosius I bagi bahagian timur Turki, telah meletakkan sebuah obelisk di Hippodrome of Constantinople, Turki. Tidakkah kamu sedar wahai penganut Kristian, agama kamu telah diubah menjadi agama Pagan? Ajaran asal Nabi Isa a.s tidak mengajar kamu mengagungkan binaan syaitan ini!
Terdapat 28 lokasi yang terletaknya obelisk asal dari zaman Firaun iaitu di:
Mesir (8 buah)
Pharaoh Tuthmosis I, Karnak Temple, Luxor
Pharaoh Ramses II, Luxor Temple
Pharaoh Hatshepsut, Karnak Temple, Luxor
Pharaoh Senusret I, Heliopolis, Cairo
Pharaoh Ramses III, Luxor Museum
Pharaoh Ramses II, Gezira Island, Cairo, 20.4 m
Pharaoh Ramses II, Cairo International Airport, 16.97 m
Pharaoh Seti II, Karnak Temple, Luxor, 7 m
Perancis (1 buah)
Pharaoh Ramses II, di Place de la Concorde, Paris
Israel (1 buah)
Caesarea obelisk
Italy (11 buah termasuk 1 di Vatican City)
8 di Rome
Piazza del Duomo, Catania (Sicily)
Boboli Gardens (Florence)
Urbino
Poland (1 buah)
Ramses II, Poznan Archaeological Museum, Poznan (pinjaman dari Ägyptisches Museum und Papyrussammlung, Berlin)
Turki (1 buah)
Pharaoh Tuthmosis III, in Square of Horses, Istanbul
United Kingdom (4 buah)
Pharaoh Tuthmosis III, “Cleopatra’s Needle”, di Victoria Embankment, London
Pharaoh Amenhotep II, in the Oriental Museum, University of Durham
Pharaoh Ptolemy IX, Philae Obelisk, at Kingston Lacy, near Wimborne Minster, Dorset
Pharaoh Nectanebo II, British Museum, London
Amerika Syarikat (1 buah)
Pharaoh Tuthmosis III, “Cleopatra’s Needle”, di Central Park, New York
Adakah Obelisk ini wujud di Malaysia? Pasti ramai antara kita yang tidak tahu dan perasan sebenarnya di Malaysia tidak terlepas dari binaan dajal ini. Obelisk di Malaysia terletak di Precint 2, Putrajaya. Berikut adalah petikan dari laman web Malaysia Travel Guide, klik sini.
This is the city’s own version of the Washington Monument in Washington, DC. Considered to be the national monument of Putrajaya, the Millennium Monument is a metal obelisk that stands 68 meters tall and is located within a 25-hectare park situated in Precinct 2. The etchings adorning the monument depict key moments and events of Malaysia’s history.
Sabda Rasullulah: Barangsiapa yang menyerupai sesuatu kaum, maka seseorang itu terdiri dari kalangan mereka (iaitu kaum berkenaan). – Hadis Riwayat Abu Daud
National Millennium Monument, Putrajaya
National Millennium Monument, Putrajaya
Berikut adalah gambar-gambar obelisk di serata dunia.
St. Peter Square, Vatican.
St. Peter Square, Vatican.
Luxor Obelisk, Paris.
Luxor Obelisk, Paris.
Central park, New York.
Central park, New York.
Buenos Aires, Argentina.
Buenos Aires, Argentina.
Pheonix Park, Dublin.
Pheonix Park, Dublin.
Sao Paolo. Brazil.
Sao Paolo. Brazil.
Istanbul, Turki.
Istanbul, Turki.
London, England.
London, England.
Dan (ingatlah) ketika Luqman berkata kepada anaknya, semasa ia memberi nasihat kepadanya:” Wahai anak kesayanganku, janganlah engkau mempersekutukan Allah (dengan sesuatu yang lain), sesungguhnya perbuatan syirik itu adalah satu kezaliman yang besar”. – Luqman 13
Via warfeel-efairy










logo_ajl24Selepas anda gembira dan puas menonton Anugerah Juara Lagu ke 24, mengenai apa yang ada pada malam AJL 24 dengan tema Origami tersebut? Saya tidak mahu berkata mengenai dosa atau tidak diadakan program seperti itu kerana saya tahu anda lebih arif mengenainya. Apa yang membuatkan jari jemari saya menekan papan kekunci di laptop ini adalah untuk memberitahu dan berkongsi dengan anda illuminati sial ini memang sudah lama wujud di tanah air kita. Cuma sejak-sejak kebelakangan ini, mereka seolah sengaja menampakkan wajah mereka yang ditutupi ‘kain hitam’ itu.

Cadangan: Adalah lebih baik kalau anda boleh tonton kembali AJL 24 di website www.tv3.com.my selepas anda baca apa yang saya dapati dari siaran tv tersebut.

1) Pertama sekali, sila perhatikan gambar dibawah ini.
disebalik ajl 24 1
disebalik ajl 24 2
disebalik ajl 24 3
Apa persamaan dengan scene yang disnapshot ini?
pic 17
pic 18
Adakah ini satu kebetulan?
2) Yang kedua, anda juga mungkin dapat lihat apa persamaan penari-penari ini dengan salah satu dari kerabat-kerabat firaun yang dipercayai oleh mereka mempunyai suatu yang berkuasa?
pic 16
pic 15
pic 14
Mungkin anda tidak hairan kerana sudah terlalu banyak kostum ala-ala bangsawan firaun selalu dipakai dalam acara-acara sebegini. Tapi, mengapa ingin dipertontonkan sangat si firaun yang telah dilaknat ini? Untuk mengetahui jawapannya, anda perlu buka fikiran anda dan fikirkan tentangnya..
3) Yang ketiga, Alyah yang merupakan finalis AJL 24 mengenakan gaun merah ala-ala lady in red.


Ingatkah anda lady in red? Mungkin ada diantara kita yang kurang tahu. Jom kita saksikan video di youtube apa itu lady in red.
pic 13
pic 12
Jadi apa yang dipakai oleh Alyah? Mungkin ada di antara kita kurang senang dengan persamaan ini, terpulang kepada anda. Bagi saya ini merupakan satu rancangan tertutup dan saya juga percaya yang di atas pentas itu juga tidak tahu menahu mengenai semua ini. Kebetulan? saya kata tidak.
Jom kita lihat apa yang seterusnya. Anda mungkin ada yang sudah tahu mengenai the Master Carpet, turut dikenali sebagai Checkered Floor, tetapi bagi yang belum tahu, sila ambil tahu. Ini adalah gambaran jelas mengenainya.
pic 11
pic 10
Adakah ia juga ada di AJL 24? Ya, memang ada.
pic 9
pic 5
Ketika persembahan Jeffry Din kenapa dihamparkan juga? Ini juga terdapat di tali pengikat gitar yang dipakai oleh Bunkface dan beberapa orang guitarist yang lain.
pic 4
Apa persamaannya?
pic 3
Ini adalah merupakan logo salah sebuah kumpulan nyanyian di Malaysia. Anda dan saya mungkin sudah sebati dengan nama Search. Terlalu ketara persamaannya. Saya tidak perlu menulis panjang kerana anda telah berfikir dan terfikir apa yang saya akan tulis.
Lihat ditangga turun naik di atas pentas ini. Terdapat susunan cahaya berbentuk piramid. Lihat snapshot di bawah.
pic 2
pic 1
Pembaca sekelian, selalu dikatakan, ini hanya merupakan satu kebetulan sahaja. Tapi benarkah ia sebagai satu kebetulan? Kalau anda teruskan pandangan anda seperti itu, anda mungkin salah seorang mangsa makhluk perosak yahudi. Saya percaya bahawa apa-apa yang terjadi hari ini, bukan lagi kebetulan bahkan ia diatur sebaik mungkin. Untuk apa? bagi memperlihatkan kepada anda bahawa ia suatu kebetulan. Bebaskan minda anda.




JUBAH GRADUASI DI SELURUH PUSAT PENGAJIAN


Jesuit Priest

Jubah Graduasi
Pernahkah kita terfikir tentang semua ini?
Atau kita hanya mengikut sahaja yang dilakukan oleh orang lain tanpa sedikitpun menyedarinya.
Nabi Muhammad pernah bersabda:
“Man tasyabbaha bi qaumin fahua minhum”.
Bermaksud :
“Barangsiapa yang menyerupai sesuatu kaum,
maka seseorang itu terdiri dari kalangan mereka (iaitu kaum berkenaan).






TESCO



SUMBER :  http://zulyanie.blogspot.com/2009/02/tesco.html

Td aku baca blog Fantaghirolynn pasal keburukan Facebook. Skrg ni aku plak nak korang bacer artikel yg aku baru dapat dari email aku ni.. Korang baca then korang pikir sendiri sama ada korang nak sokong atau pun tidak.. it's up to u guysss...aku sekadar memanjangkan jer..

Sir John 'Jack' Edward Cohen (1898 -1979) - founder of Tesco O => Jewish Supermarket
Sekitar tahun 2000 akhbar The London Jewish News (http://www.ljn.co.uk/ ) diedarkan secara percuma di kesemua cawangan Tesco di seluruh England . Ini ialah akhbar Yahudi yang memberikan sokongan secara terbuka untuk regim ganas Zionis di Israel. Pengasasnya ialah Sir Jack Cohen berasal dari keluarga Yahudi yang kaya raya. Nama pasaraya Tesco diambil daripada nama isterinya Tessa Cohen. Disamping mempromosi produk Israel di rangkaian pasarayanya di seluruh dunia, mereka juga telah membuat perjanjian perniagaan dengan syarikat perisian Israel yang berjumlah jutaan dollar. Jack Cohen lahir pada 6 Oktober 1898 dan meninggal dunia pada 24 Mac 1979 dan dikebumikan di Tanah Perkuburan Yahudi Willesden, London , England . Anda boleh sahkan maklumat ini dengan hanya membuat "search" di internet dengan menaip "Tesco Jewish" dan anda akan dapat pelbagai laman web Yahudi yang dikaitkan dengan Tesco. Keputusan ditangan anda sekiranya anda mahu menyokong Yahudi dengan mempertingkatkan ekonomi mereka apabila anda membeli belah di Tesco.




Yahudi  di PULAU PINANG


Rata-rata orang Penang pasti tahu di mana Yahudi Road atau sekarang namanya telah ditukar dengan nama Jalan Zainal Abidin dimana terletaknya Menara UMNO dan Pejabat Majlis Agama Islam Pulau Pinang (MAIPP).

Persoalannya mengapa jalan itu diberi nama Yahudi Road.Sejarah menunjukkan bahawa Yahudi sudah berada di Pulau Pinang sejak tahun 1700 an.

Terbukti di Yahudi Road ada perkuburan Yahudi Zionis Israel sebanyak 200 kubur dan dijaga dengan baik oleh penjaga kubur berbayar .Jika ada kubur pasti ada kaum keluarga di sini.


Lamban
g Yahudi Zionis Israel tertera dengan jelas di perkuburan tersebut.

Persoalan sekarang adalah tanah ini milik siapa?

Siapa yang bayar cukai tanah dan di mana lagi terdapat kubur yahudi di Pulau Pinang?




Negeri Pulau Pinang mula dijajah oleh lnggeris yang diketuai oleh Captain Francis Light pada tahun 1786. Bahagian Pulau Pinang yang mula-mula dibangunkan ialah di kawasan Tanjung di Georgetown yang dikenali dengan nama Tanjung Penaigre.

Pekan untuk perniagaan yang mula-mula dimajukan oleh Captain Light terletak di antara Lebuhraya Light, Lebuhraya Beach di pinggir pantai, Lebuhraya Malabar (kemudiannya dipanggil Lebuh Chulia) dan Lebuhraya Pitt.

Kubur Yahudi di PenangKubur Yahudi di Penang

Kubur Yahudi di PenangKubur Yahudi di Penang
Kubur Yahudi di PenangKubur Yahudi di Penang
Kubur Yahudi di PenangKubur Yahudi di Penang

Gambar (ehsan Pas Bukit Bendera)- aktivis PAS menziarahi kubur orang Yahudi di P.Pinang.

Sebenarnya Negeri Pulau Pinang adalah negeri yang mempunyai peratusan etnik Melayu dan penganut Islam terendah di Semenanjung Malaysia.

P.Pinang juga mempunyai komuniti Yahudi Armenia tetapi selepas perang dunia kedua dan penubuhan negara Israel, komuniti Yahudi di P.Pinang hampir lenyap.

Sejarah orang Yahudi anda boleh baca di sini.


Pada tahun 1895, orang pertama Yahudi, Yehezkiel Menassah telah berhijrah dari Baghdad dan terus menetap di Penang, Malaysia.

Selama lebih dari 30 tahun, Menassah adalah satu-satunya orang Yahudi yang terdapat di negeri ini, di samping beliau terus mengamati dan memelihara hari-hari kebesaran 
Yahudi serta sistem peraturan pemakanan Yahudi yang dikenali sebagai Kosher (makanan halal versi Yahudi).

Setelah tamat Perang Dunia 1, lebih ramai orang Yahudi mulai menetap di Mal
aysia. Kemudian semasa Perang Dunia II meletus, komuniti puak Yahudi tersebut telah berpindah ke Singapura. Hingga ke tahun 1963, hanya 20 keluarga Yahudi sahaja yang menetap di Malaysia.

Hari ini, sekitar 100 orang Yahudi berada di Malaysia. Di Pulau Penang, masih lagi terdapat sekumpulan kecil kelompok Yahudi dan tanah perkuburan mereka di George Town di kawasan persimpangan Yahudi Street (Jalan Yahudi).

Kawasan perkuburan orang Yahudi di Penang adalah dianggap paling tertua di pusara negara ini. Kedapatan ukiran pada batu nisan yang tertua di pusara tersebut bertarikh pada tahun 1805 dan yang terakhir pada tahun 1976.

Terdapat juga di kawasan perkuburan tersebut kubur seorang pegawai Inggeris Yahudi yang dibunuh semasa Perang Dunia II. Sebahagian besar orang Yahudi yang menetap di Malaysia adalah pelarian dari Rusia.

Talian serta alamat mereka di Malaysia :

Congregation
28 Nagore Road
Penang

The Jewish Cemetery, Penang Neighborhood: Georgetown
Tel: +60 4 261 6663
(Penang Tourist Centre)
Address: Jalan Zainal Abidin
Penang MY, 10400

Mr. Gary Braut
Precision Bearing
17502 Jalam 4 Taman Selayang Baru
Industrial Area Kuala Lumpur 68100 Malaysia
Tel: 603-6138-6200
Fax: 603-6138-6206
email: pirkei@pc.jaring.my

Sumber : http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/vjw/malaysia.html


Gambar Kuil Yahudi, Penang

Anda juga boleh layari di sini untuk ketahui sejarah bagaimana Yahudi boleh bertapak di Malaysia dan siapa yang sokong Yahudi.


* KUASA RAKYAT KUASA KERAMAT *
Kalau Takut Dipukul Badai...Usah Berumah Di Tepi Pantai...
Amizudin Ahmat (Din Binjai)
http://sharpshooterblogger.blogspot.com/

jewish_cemetry
(Gambar) Kawasan perkuburan Yahudi di Jalan Yahudi, Georgetown, Pulau Pinang. Kawasan ini agak terselindung dan dikelilingi tembok konkrit setinggi 6 kaki.
SUMBER : http://anayusof.wordpress.com/2009/05/26/cara-pengkebumian-orang-yahudi/



GEREJA TERBESAR DI ASIA ADA DI BUKIT JALIL, KL




ISRAEL SERANG MALAYSIA DENGAN PRODUK

Senarai syarikat ini merupakan syarikat samada milik bangsa Yahudi Israel atau bangsa Yahudi mempunyai kepentingan/saham di dalamnya atau syarikat bukan milik Yahudi tapi mempunyai hubungan dagangan dgn Yahudi Israel.
AOL Time Warner - 30% saham milik Yahudi
Time Life magazine, CNN, ICQ.
Apax Partners - Milik Yahudi
Jonny Rockets, Sunglass Hut.
Arsenal Football Club - Menyokong pembangunan bola sepak Israel
NILAI - Syarikat Coca-Cola melabur RM1 bilion (AS$285 juta)bagi projek membangunkan kilang pembotolan baru
yang pertama di Malaysia di Taman Perindustrian Enstek.

Coca-Cola - Mempunyai hubungan perdagangan dgn Yahudi
Fruitopia, Fanta, Kia Orange, Lilt, Sprite, Sunkist, Schweppes, Dr Pepper.
Caterpillar - Mempunyai hubungan perdagangan dgn Yahudi
Danone - Mempunyai hubungan perdagangan dgn Yahudi
HP foods, Evian, Volvic, Jacob.
Delta Galil - Milik Yahudi
Hema, Barbie, Carrefour, Auchan, Tchibo, Victoria’s Secret, GAP, Banana Republic, Structure, J-Crew, JC Penny, Pryca, Lindex, DIM, DKNY, Ralph Lauren, Playtex, cK, Hugo Boss, M&S, Calvin Klein.
Disney - Mempunyai hubungan perdagangan dgn Yahudi
Walt Disney, Disney World, Disney Playhouse
Emblaze - Milik Yahudi
Estée Lauder - Milik Yahudi
Aramis, Clinique, DKNY, Prescriptives, Origins, MAC, La Mer, Bobbi Brown, Tommy Hilfiger, Jane, Donna Karan, Aveda, Stila, Jo Malone, Bumble & Bumble, Kate Spade.
Ford Motor Corp - Mempunyai hubungan perdagangan dgn Yahudi
Google - Milik Yahudi (Larry Page, Co-Founder & President of Products of Google Inc.)
Home Depot - Milik Yahudi
Villager’s Hardware, Georgia Lighting, Apex Supply, EXPO Design Centres
IBM - Mempunyai hubungan perdagangan dgn Yahudi
Intel - Mempunyai hubungan perdagangan dgn Yahudi
Johnson & Johnson - Mempunyai hubungan perdagangan dgn Yahudi
Kimberly-Clark - Mempunyai hubungan perdagangan dgn Yahudi
Kleenex, Kotex, Huggies, Andrex
Lewis Trust Group - Milik Yahudi
River Island, Isrotel hotels, Britannia Pacific
L’Oreal - Mempunyai hubungan perdagangan dgn Yahudi
Giorgio Armani, Redken 5th Avenue, Lancome Paris, Vichy, Cacharel, La Roche-Posay, Garnier, Biotherm, Helena Rubinstein, Maybelline, Ralph Lauren, Carson.
Marks & Spencer - Mempunyai hubungan perdagangan dgn Yahudi
M&S, St.Michaels
McDonald’s - Mempunyai hubungan perdagangan dgn Yahudi
Motorola - Mempunyai hubungan perdagangan dgn Yahudi
Nestle - 50.1% saham milik Yahudi
Nescafé, Milo, Horlicks, Perrier, Vittel, Pure Life, Carnation, Libby’s, Milkmaid, Nesquik, Maggi, Buitoni, Cross & Blackwell, KitKat, Milkybar, Quality Street, Smarties, After Eight, Aero, Polo, Lion, Felix cat food.
News Corporation - Milik Yahudi (Rupert Murdoch)
TV: Fox, Sky, Star, Phoenix, Granada, CNBC.
UK newspapers: Standard Newspaper, News of the World, The Sun, The Times.
Australian Newspapers: The Telegraph , Gold Coast Bulletin, Herald Sun, Independent, Sunday Mail.
US newspapers: New York Post.
Publishers: Harper Collins Ragan, Zondervan, National Geographical. Nursery World, Rawkus, NDS, Mushroom Records, ChinaByte.com, Festival Records
Nokia - Mempunyai hubungan perdagangan dgn Yahudi
Revlon - Milik Yahudi
New World Entertainment, Forbes
Sara Lee - 30% saham milik Yahudi
Hanes, Playtex, Champion, Leggs, Douwe Egberts, Bryan, DIM, Ambi Pur, Bali, Superior Coffee, Just My Size, Kiwi, Maison Cafe, Nur die, Pilao, Lovable, Outer Banks, Wonderbra, Sanex, Pickwick, Gossard, Body Mist, Brylcreem, Aqua Velva, Radox, Ridsect
Siemens - Mempunyai hubungan perdagangan dgn Yahudi
Selfridges - Milik Yahudi
Starbucks - Milik Yahudi
Seattle Coffee, Pasqua, Hear Music, Tazo
The Limited Inc - Milik Yahudi
Express stores, Lerner New York, Structure, New York & Company, Mast Industries, Intimate Brands, Victoria’s Secret, Bath &amp, Body Works, White Barn Candle Company, Henri Bendel
Timberland - Milik Yahudi
Tesco - Milik Yahudi (Founder Jack Cohen)
Triond - Milik Yahudi



LATEST : 
NAJIB BERTEMU POPE VATICAN TERTINGGI, APA TUJUANNYA??/








OKEY
SEMUANYA DAH JELAS KAN?
ASK YOURSELF !!


WAKE UP MUSLIMS !!!










15 comments:

  1. Replies
    1. Welcome to brotherhood Illuminati where you can become
      rich famous and popular and your life story we be change
      totally my name is Dan Jerry I am here to share my
      testimony on how I join the great brotherhood Illuminati
      and my life story was change immediately . I was very poor
      no job and I has no money to even feed and take care of my
      family I was confuse in life I don’t know what to do I try all
      my possible best to get money but no one work out for me
      each day I share tears, I was just looking out my family no
      money to take care of them until one day I decided to join
      the great Illuminati , I come across them in the internet I
      never believe I said let me try I email them.all what they
      said we happen in my life just started it was like a dream to
      me they really change my story totally . They give me the
      sum of $1,200,000 and many thing. through the Illuminati I
      was able to become rich, and have many industry on my
      own and become famous and popular in my country , today
      me and my family is living happily and I am the most
      happiest man here is the opportunity for you to join the
      Illuminati and become rich and famous in life and be like
      other people and you life we be change totally.If you are
      interested in joining the great brotherhood Illuminati.then
      contact him +2348106618681 email:illuminatibrotherpowerful@
      gmail.com or you need my assistance email:danjerry04@gmail.com

      Delete
  2. ilove this blog...

    ReplyDelete
  3. Pernah ke Alor Star? Sila lihat pintu gerbang masjid Zahir. Ada lambang 6 stars of david ataupun bintang berbucu enam yahudi.

    ReplyDelete
  4. Peace Be Upon You,
    Your site contains an indisputable details of factual evidences, gathered from the depths of many spiritual & occult branches of esoteric knowledge that which most Muslims in Southeast Asia have yet to become aware of, as for your vigilant personality, I'd like to express my gratitude on your effort into helping others to realize the blinded truth fed by the uncontrolled massive mainstream community.

    I have indulged myself into these astute writings of yours presented in your blog and I have certainly understood the message that you were trying to convey.

    I wish there are more likeminded Malay Muslims like you out there;
    willing to express and share their knowledge to others
    and to help others understand about these sacred Conspiracies
    without every explanations being rejected as miscontrued subjects.

    Your intelligence among others are higher than average, and
    as a Muslim myself I'm proud of articulate & intellectual Muslim bloggers.

    Good day!

    [Militant of God 'Militia Deus']










    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam...may Allah bless us always and guide us in a right path.. welcome to my blog anonymous =) peace no war.. for muslim will dominate the world soon...ameen..

      Delete
  5. THIS IS ALL BULLSHITTT...
    Org bodo bole la ko tipu dgn article2 murahan mcm ni...
    Bullshittt

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum...
    Saya baru je baca entry ni sampai habis & agak terkejut bila dpt tau psl ni especially psl bangunan freemason dgn, AJL dgn lagu Dewa - satu.

    Honestly blog awak sgt bagus + dari entry ni Inshaa Allah dapat buka mata org Islam yang lain ttg dunia akhir zaman ni.. Nauzubillah..

    Rasa nak je hancurkan bangunan2 tu X(

    Semoga Allah lindungi seluruh umat Islam & tunjukkan kebenaran-Nya...

    ReplyDelete
  7. They (the freemasons) have been around in every country searching for something and poisioning muslims with. ......... to weaken us. WAKE UP MUSLIMS. Prepare yourself for the war thats coming...as stated in tne Quran...... May Allah......

    ReplyDelete
  8. Keep research dude...keep it up...all the muslims r behind u...

    ReplyDelete
  9. Keep research dude...keep it up...all the muslims r behind u...

    ReplyDelete

berkata benarlah walaupun pahit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...