Tuesday, October 12, 2010

Akil Hayy-Doaku

DOAKU - akhil hayy

Bismillah Ya Rohmanu Ya Rohiim Bismillah…
Bismillah Ya Fattahu Ya Haliim Bismillah…

Ya Allah Ya Mannaanu Ya Karim
Ya Allah… 2x

Bismillah Bismillah Bismillah

Ya Robbi… Sudilah pandang kami
Terangi jalan gelap ini
Jangan biarkan aku terus sendiri
Mencari mendaki dan berduri

Ya Robbi… dengarlah doaku Ya Robbi
Hadirlah dalam kehidupan kematian kami

Cobaan ujian ku lalui
Ya Allah Ya Rohman Ya Rohim

Ya Robbi… Sudilah pandang kami
Terangi jalan gelap ini
Jangan biarkan aku terus sendiri
Mencari mendaki dan berduri


Ya Robbi… dengarlah doaku Ya Robbi
Hadirlah dalam kehidupan kematian kami
Cobaan ujian ku lalui
Ya Allah Ya Rohman Ya Rohim

Bismillah…
Ya Rohmanu Ya Rohiim Bismillah…
Bismillah…
Ya Fattahu Ya Haliim Bismillah…

Ya Allah…
Ya Manaanu Ya Karim Ya Allah…
Ya Allah…
Ya Manaanu Ya Karim Ya Allah…

Bismillah Bismillah Bismillah

Ya Allah… dengarlah doaku…



sedih....Ya ALLah....pandanglah aku...=,(
trima kasih sahabat share link ni...moga kita sentiasa dlm sinarkasihsygNya...=,)



sedih..hiba..sayu...mengalir airmataku tatkala mengenang dosa-dosa lalu...Ya Allah..janganlah Engkau berpaling daripada melihatku di hari akhir kelak Ya Allah...sesungguhnya aku ingin melihatMu,Ya Allah..aku ingin bertemu RasulMu,Ya Allah...aku memohon keampunan padaMu Ya Allah selaku taubatnya seorang hamba yang banyak melakukan dosa...dekatkan aku dgn org2 yg mencintaiMu yg Allah..jauhi aku dari org2 yg menjauhiMu...sesungguhnya hanya padaMu aku memohon dan meminta pertolongan...aminn...


No comments:

Post a Comment

berkata benarlah walaupun pahit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...