Sunday, April 14, 2013

saya nak updet tapi..(suke sgt berTAPI)

Assalamualaikum wrt wbt..

rasa lama tak updet belog ni..
nak sgt updet..storimori kisah jalan dakwahku...

yang dlm pogres (pending lagi) :-
1) maulid & haul di putrajaya
2) malam cinta rasul - dataran merdeka
3) kem ibadat niqab girls zon timur - rumah sri kenangan, KB Kelantan.
4) kem bestari solat di smk lembah keramat,KL

bnyk yang nk di share tentang tu semua..
perjalanan,pencarian dan penemuanku...
tapi agak kesibukan semenjak dua menjak ni...
lantas komitmen ku pada jln yg ku pilih semakin ditagih..

kini baru aku sedari...
hak-hak mereka masih belum aku penuhi... T_T

ALLAH...
kuatkan lah aku di jalan ini...

ameen..

Allah Cinta Agungku...masih kekal begini...dan aku harap smpai aku mati....

ana ruhul jadid fil jasadil ummah!




No comments:

Post a Comment

berkata benarlah walaupun pahit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...