Monday, December 31, 2012

mereka bermatian pertahankan hijab, kita?


Ya ALLAH...
selamatkanlah mereka semua di sana..
saudara2 ku.. muslimah sejati pencinta agamaMu..
mereka bersusah payah menjaga hijab mereka kerana taat padaMu...
sedang aku di sini yg tidak pernah di halang, dipukul
pernah dulu lupa akan kewajipan berhijab mengikut syariatMu...

Allahu Rabbi...
aku malu dan berasa sangat kerdil berbanding mereka di sana
aku sangat malu padaMu, Ya Allah..
mereka di ancam kerna hijab yg menyelubungi seluruh tubuh
namun mereka tegar dalam ketaatanNya padaMu

Allahu Rabbi...
kuatkan aku untuk menjadi sekuat mereka...
kuatkan aku untuk menjadi setabah mereka...
kuatkan aku utk menjadi sehebat mereka...
berjuang mempertahankan hijab diri kerana agamaMu yg Haq...

ampunkan dosa2 yg lalu..
ameen..

aku masih seorang manusia biasa
ciptaan Allah sepenuhnya
T_T


2 comments:

berkata benarlah walaupun pahit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...