Friday, September 23, 2011

memilih jalan menuju cinta-NYA

dgn nama Allah...

bila kita melalui suatu saat...
yang manusia lain tidak pernah melaluinya...
diamkanlah sahaja...
kerna mereka tidak mampu untuk memahaminya...


kini aku mulai sedari dan fahami.segala apa yang Kau aturkan untukku mengandungi hikmah dan pengajaran yang sangat indah...buatku selalu berharap padaMU...mengingatiMu...dan rindu tuk kembali padaMu... percaturanMu mengcukupi segala keperluanku..dan Kau mengujiku hanya untuk membahagiakanku.. Allahu Rabbi... cintaMU sangat indah.. sukar tuk dipercaya n dimengerti... KAu aturkan derita untukku agar aku tahu apa itu erti bahagia... KAu biarkan aku sendiri agar aku bergantung segalanya hanya padaMu... Kau jauhkan aku dari semuanya hanya untuk dekatkan aku padaMu... Kau pakaikan aku hijab menutup seluruh tubuhku untuk
membuka hijab pengawasanMu pada tiap perlakuanku... Kau letakkan aku pada jalan yang sukar dan penuh liku semata2 untukku berusaha mencari cahayaMu... dan Kau tentukan segala kepayahan hanya kerna mahu aku mengenalMu...Allah..Tuhanku...Kau Yang PAling Pengasih dan Penyayang..Kau Maha Indah hingga apa saja yang Kau aturkan untukku terasa sangat indah... mudahkan jalanku, YA Allah... agar aku tetap dalam cintaMu..agar aku tetap teguh pada jalanMu...hingga saat aku pulang bertemu denganMu... kekalkan aku dalam cinta ini, YA Allah... bawa aku pergi saat hidupku hanya untukMu...Allah..Cinta Agungku...




.akuinsanhinapenuhdosa.cahayakeharumanku.

wassalam...

No comments:

Post a Comment

berkata benarlah walaupun pahit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...