Friday, July 13, 2012

peninggalan blogger


mungkin kita hnya mengenali seseorg atau blogger melalui penulisannya saja..
setelah kembalinya dia pada penciptaNya, tulisan2nya d blog akan kekal sperti itu..
begitu..sampai di situ saja..takkan berubah apa yg pernah di tulis mana2 blogger..
apa yg baik akan kekal memberi manfaat..
apa yg buruk pula..akan kekal memberi mudarat...

mungkin bagi yg mengenali blogger yg sudah tamat tempoh khidmatnya akan tahu tentang pelepasan jawatannya..namun..pada yg tidak mngenali n mngetahui..akan tetapla menanti2 post2 or entri2 terbaru d blog2 kegemaran masing2.. tanpa mereka tau si penulis sudah selamat kembali ke rahmatullah...

apa yg berlaku saban hari memang benar2 memberi pengajaran pada aku...
sekarang..aku da takut untuk menulis...bimbang tersilap dalam menyampaikan..entahla..
kerna bukan semua apa yg di tulis dapat memberi manfaat pada semua org..bahkan kdg2 akan timbul fitnah pula drpd apa yg kita tulis..kdg2, apa yg di tulis turut di salah erti..hanya kemaafan di pinta daripada smua followers atas segala kekhilafan aku sbgai seorg penulis yg tak bertauliah...terlalu byk kekurangan n kesalahan sepjg penglibatan aku dlm dunia blog ni..maafkan aku..

segala apa yg terluah dan pernah di baca yg lebih kepada hal peribadi, harap jgn di simpan...aku da delete post2 yg xmembantu umat pun yg ade dlm blog ni..sebelum aku kembali kpd Pencipta ku suatu masa nanti yg aku sendiri pun xtau bila..n aku harap perginya aku nanti dlm redha semua org..amin...afwan

moga segala medium dakwah digunakan betul2 untuk tujuan dakwah..
moga segala medium utk menyampaikan risalah n berhubung benar2 memberi manfaat d akhirat kelak...
moga segala kemudahan2 n teknologi yg ada di guna pakai seswai dgn syariat Islam..
moga segala-gala yg di lakukan hanya lah kerna Allah dan jauh dari fitnah dunia..aminn..

cukuplah Allah bagiku..cukuplah Allah sebgai Penolong ku...




No comments:

Post a Comment

berkata benarlah walaupun pahit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...