Tuesday, June 14, 2011

aku sedih bila org islam tolak islam

Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz yang akhirnya mengakui bahawa Umno lah yang begitu takut dengan Dasar Negara Islam yang dibawa PAS. Selama ini merekalah yang menuduh DAP begitu takut akan dasar itu.

Namun kenyataan Nazri yang mengatakan :
“Kita lebih bimbang PAS akan berikan saingan lebih hebat jika mereka masih mempertahankan (dasar) negara Islam kerana wujud elemen dalam kaum Melayu yang berpandangan apa yang diperjuangkan PAS itu betul”
sudah cukup menceritakan hakikat sebenar. Memang benar apa yang PAS perjuangkan sekarang ini adalah betul....
 
Herman Samsudeen
Ketua Penerangan
Dewan Pemuda PAS Wilayah Persekutuan
 
 
 
 
p/s: aku bukanlah seorg yg minat politik..tp permainan mereka memakan diri mereka sendiri..mereka mngaku perjuangan PAS memang benar dan betul..tapi mereka menolak mentah2..mereka berdalih..menggunakan seribu satu alasan tuk lari dari kebenaran itu..aku sedih bila mereka menuduh PAS membawa ajaran sesat...kini..bila kamu sendiri yg mnyatakan apa yg diperjuangkan PAS itu betul, jelaslah yg menentang PAS yg salah..bukankah kamu sendiri yg menentang PAS ? kenapa kamu letakkan diri di tempat salah sedang kamu boleh bersama2 dlm perjuangan yang kamu kata betul tu??? aku jadi pelik bila kamu bimbang dgn dasar negara ISLAM sedang kamu sendiri ISLAM..aku tanya kamu apa yg TOKGURU penah tnya..soalan yg kamu xpenah jawab...dimana roh ISLAM kamu??
 
 
bila org islam tolak islam.
itu aku sangat pelik.hairan.keliru.sedih.kecewa.
sedih sekali.
memang sedih.
teramat sedih.
 
 
.....................................................................
 “...Sesungguhnya segala kebenaran hanyalah milik Allah Taala dan akan dibela sendiri olehNYA... aku selalu berharap agar suatu masa nanti syariat ISLAM n hukum ALLAH akan tertegak di seluruh pelusuk bumi Allah..aku yakin..segalanya hanya milik Allah dan segalanya akan kembali pada Allah...Agama Allah akan tertegak kembali dan KEBENARAN lah yang akan di bela oleh ALLAH  Yang Maha Berkuasa..PEMERINTAH langit dan bumi...aku tunggu saat ini..sampai aku mati...”
~Cahayakeharumanku~
.....................................................................
 
 
noktah.
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

berkata benarlah walaupun pahit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...